El 2 d’Agost de 2022 es van publicar en el BOPB les subvencions de la Diputació de València contingudes en el pla REACCIONA 2022 II Fase, entre elles la Subvenció per a la gestió forestal i la prevenció d’incendis forestals. Es tracta d’una subvenció que aconsegueix el 100% dels costos incorreguts en l’execució i que requereix d’una planificació inicial dels treballs perquè aquests complisquen els requisits establits en les bases.
Des de Girsa ens posem a la feina per a col·laborar amb els Ajuntaments. Així doncs, ajudem les administracions locals a decidir, planificar i verificar les actuacions necessàries en els municipis que ens ho sol·liciten per a comprovar si compleixen amb els requisits exigits i no tindre problemes posteriorment en la fase de justificació.
El temps corre, sent el termini límit per a sol·licitar aquesta subvenció el pròxim 5 d’octubre. En el cas que el vostre Ajuntament estiga interessat us podeu posar en contacte amb Raúl Costa, assessor de projectes de Girsa, en el telèfon 664361719 o en el correu electrònic, rcosta@girsa.es