GIRSA ja disposa de les eines i canals de comunicació necessaris perquè tot l’equip tècnic i personal d’administració pugua treballar en remot sense que hi hasca mancances ni deficiències de funcionament, en cas que fora necessari.
Esperem amb això, col·laborar a la conciliació familiar i seguir les mesures i recomanacions de les administracions en relació a la contenció del coronavirus, reduint la presència d’aquest personal en les oficines i els mitjans de transport.
La Direcció de l’empresa ha implementat l’emmagatzematge en el núvol, accés a contactes i correu electrònic, xats de grup, eines de reunions on line i la possibilitat del seguiment de projectes des de qualsevol lloc o dispositiu.
Facilitant amb això que tot l’equip continue en permanent contacte tant amb clients i proveïdors com amb tots els comandaments intermedis i treballadors de l’empresa.
Amb això es completa el protocol implantat a l’empresa per fer front a aquesta emergència, en què ja s’ha comunicat a tots els treballadors dels diferents serveis, per la seua tranquil·litat, que després d’avaluar el risc derivat d’una exposició laboral, és molt baix en les activitats que desenvolupa l’empresa.
Així mateix s’ha traslladat a tota la plantilla la importància de seguir les recomanacions preventives per evitar possibles contagis. I s’ha distribuït a tots els treballadors un protocol d’actuació preventiu.
El protocol està disponible per a la consulta en línia en el següent enllaç.